Nezařazené

Úspešný online marketing alebo ako dosiahnuť potrebné zviditeľnenie, návštevnosť a konverzie

V súčasnom tkzv internetovom marketingu je dôležitá návštevnosť, ale ešte predtým viditeľnosť vašich služieb vo forme webovej stránky umiestnenej na niektorom z často navštevovaných zdrojov. K nim sa radia najmä internetové vyhľadávače.
Na Slovensku je to hlavne Google, prípadne tiež Seznam. Síce poznáme aj Bing či Yahoo, no tie sú z hľadiska slovenských užívateľov používané menej. A pre nás je dôležité najmä to, aby bol náš web umiestnený na popredných pozíciách vo výsledkoch hľadania tých najnavštevovanejších.Písmenká, WWW
Tým pádom si nepriamo, ale veľmi pravdepodobne zabezpečíme rastúci počet užívateľov našej stránky, z čoho následne s vysokou pravdepodobnosťou začnú vznikať požadované konverzie ako napr. vytvorenie objednávky, klik na reklamu, vyplnenie dotazníka apod. Záleží čo konkrétne daný web ponúka a aký je jeho význam.
Vysoké a viditeľné umiestnenie v Google ale nie je samozrejmosťou. V nejednom prípade je neodmysliteľná kvalitná optimalizácia pre vyhľadávače, s ktorou vám dokážu poradiť odborníci s dlhoročnou praxou.
Optimalizácia je totiž pomerne komplikovaný proces zameriavajúci sa na veľa vonkajších ako aj vnútorných faktorov, rovnako je využívané široké spektrum techník a nástrojov. Takisto je dôležité vyhnúť sa zbytočnej penalizácii, kedy laicky vykonané seo môže byť z hľadiska efektivity dokonca horšie, než žiadne. V prípade jeho kvalitného vykonania je však efekt možno až prekvapivo výborný a smerujúci k tomu najpodstatnejšiu- umiestneniu vašej stránky na popredných miestach v hľadaní, rastúcej návštevnosti a žiadaným konverziám.Online vyhľadávanie
K danej téme sa zároveň hodí spomenúť fakt, že údajne až 90 % užívateľov internetového vyhľadávača Google prezerá len prvú stranu výsledkov hľadania, respektíve silnými pozíciami je prvých 15 miest. S kvalitnou optimalizáciou dosiahnuť tento výsledok rozhodne nie je nič nemožné, skôr naopak.

  • Vravíme o efektívnom a prirodzenom zviditeľnení, z ktorého plynie očakávaný efekt, ktorý aj po ukončení procesov optimalizácie dokáže byť relatívne totožný až po dobu niekoľkých nasledujúcich mesiacov.